Care 25 jaar Story
Het verhaal van Jordi Morcillo, CEO Skeyndor Barcelona
Sciene creates beauty is de filosofie van Skeyndor. De pionier in ontwikkeling met merkwaarden als wetenschap, innovatie, kwaliteit en vertrouwen maakt Skeyndor tot een prestigieuze wereldleider in professionele cosmetica. Skeyndor manifesteert zich in meer dan 60 landen wereldwijd en met een allesomvattende waarheid zodat de wetenschap van schoonheid wordt omarmd.
Jordi: “In 2004 startte de samenwerking met Duco, met Care Cosmetics en als ik terugblik zie ik dat het grote verschil met nu de evolutie in marketing en educatie is. Ook niet te onderschatten: technologie. Het is anno 2021 essentieel de synergie van apparatuur en cosmetica te integreren met als doel sneller procedures te doorlopen en zo meer effectieve beautyresultaten te halen.” Voor de toekomst ziet Jordi een helder beeld. “We zijn twee sterke bedrijven die het samenspel goed snappen. Beide bedrijven zijn gezond, hebben een goede reputatie, we verbinden marketingtools aan onze merken en misschien wel het belangrijkste, we zijn pioniers die innovatie niet schuwen.”
En de toekomst? “Onze filosofie blijft het uitgangspunt, maar we hebben de toevoeging ‘loyaal zijn’. Dat is belangrijker dan ooit. Het bedrijf is opgericht door twee wetenschappers en de pijlers innovatie en effectiviteit van onze producten staan nog als een huis. Logisch dat er ook toevoeging is in statements en positionering. Daarom profileren wij ons ook steeds meer als de anti-aging company die sterk betrokken is bij de duurzaamheid van onze planeet.’
