Care 25 jaar Story
Het verhaal van Mr. Gatti, founder Pupa Milano
Wie kent de eerste beautykit van Pupa nog? Zeker voor die tijd – meer dan 40 jaar geleden – een exclusieve eyecatcher die meteen door de Russische markt werd omarmd. Founder Mr. Gatti noemde zijn make-up merk liefkozend Pupa, Italiaans voor popje. Een naam die nu in meer dan 70 landen rondzingt, een naam die onverminderd verbonden is met Italiaanse fashion en flair.
Mr. Gatti: “Pupa etaleert hoe trots we op ons land zijn. We richten ons op exclusiviteit en zelfexpressie en brengen hedendaagse schoonheid naar buiten. Vrij van stereotypen en vooropgezette schema’s. Pupa deelt waarden en blijft inspirerend in een wereld die dynamischer is dan ooit.
Onze samenwerking met Care gaat al 25 jaar terug en blijft overeind door het delen van sterke waarden. Waarden die nu nog even relevant zijn als in het verleden. Denk aan betrokkenheid, innovatie en professionaliteit om de consument de hoogste kwaliteit aan producten en diensten te garanderen. Als je dit met elkaar deelt, blijf je elkaar inspireren. Fundamenteel voor zo’n langdurige relatie is dat waardering en vertrouwen van beide kanten komen, in de loop der tijd beloond met mooie resultaten.”
